Services

Vi tilbyder følgende services inden for pleje af dine kunder

Kundekontakt var engang noget, der kun foregik mellem kl. 10.00 og 15.00, og kun til kl. 13.00 om fredagen. Meget er sket, og kunderne har i dag en forventning om at få svar alle ugens dage på alle tidspunkter af døgnet.

I Kundehus sidder vores medarbejdere klar døgnet rundt til at besvare dine kunders kald. Vi udøver teknisk support, agerer vagttelefon, tilbyder personlig telefonpasning af ind- og udgående kald og meget, meget mere. Vi lægger stor vægt på tilgængelighed og tilbyder løsninger med et højt mål for besvarelsestider, så dine kunder ikke skal vente på, at telefonen besvares. Samtidig tilbyder vi mange forskellige rapporteringsmuligheder, hvor opkaldene bliver registreret og kan efterbehandles.

Vores medarbejdere er dedikerede og fokuserer på at yde den mest optimale kundeservice på dine vegne. Medarbejderne uddannes løbende, så de altid er klædt fagligt på til at løse opgaverne på tilfredsstillende vis.

Selvom telefonpasning er en af vores ældste opgaver, er vi langt mere end bare et call-center. Netop derfor har vi skiftet navn til Kundehus. Vi er nemlig et hus, der dækker et bredt spekter af opgaver.

Læs meget mere om vores forskellige serviceområder ved at klikke på dem herunder.

Kundeservice

For at opretholde et godt forhold til dine kunder skal de passes og plejes.

Læs mere

Døgnvagt

I nogle brancher og virksomheder er det essentielt, at der er døgnvagt eller døgnovervågning. Det forstår vi vigtigheden af.

Læs mere

Backoffice

Opgaverne i Backoffice har stor betydning, men de tager også meget tid. Lad os hjælpe dig, så du kan bruge tiden på alt det, du er god til.

Læs mere

Lad os tage en snak om, hvad vi kan gøre for dig!